کد خبر: ۲۳۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
سرهنگ حسنوند سر کلانتر سوم پلیس پیشگیری در حاشیه امدادرسانی در بیمارستان گاندی اظهار داشت: بلافاصله پس از اینکه وقوع این حادثه به کلانتری محل واصل شد همکاران ما در حوالی بیمارستان حضور یافتند و روانسازی ترافیک صورت گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین سرهنگ حسنوند افزود تردد عوامل امدادی مانند نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس به خوبی در حال انجام است و خوشبختانه تاکنون گزارشی از فوت یا خسارت جانی حادثه دیدگان نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به حاضرین در محل چندین بار تذکر داده شده که حوالی بیمارستان را ترک کنند همچنین از اهالی ساختمان‌های مجاور خواسته ایم که با عوامل پلیس همکاری کرده و جهت پیشگیری از حوادث ناگوار محل را ترک کنند.

پیگیری مخبر از آخرین وضعیت آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی

معاون اول رئیس‌جمهور در گفتگوی تلفنی با وزیر کشور و استاندار تهران گفت: همه دستگاه‌های امدادی برای رسیدگی به حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی آمادگی کامل دارند.

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه تا پایان عملیات مهار آتش سوزی و کمک‌رسانی به مجروحان و بیماران، حادثه مذکور را پیگیری کنند.

تماس‌های تلفنی وزیر کشور و استاندار تهران

وزیر کشور و استاندار تهران نیز در این تماس‌های تلفنی آخرین وضعیت حادثه را تشریح و از تلاش همه دستگاه‌های امدادی برای مهار بحران و همه دستگاه‌های اجرایی استان برای پشتیبانی و رسیدگی به حادثه دیدگان خبر دادند.

آتش احتمالاً از آشپزخانه شروع شده است

به گفته برخی شاهدان عینی آتش‌سوزی بیمارستان گاندی از آشپزخانه آغاز شده و به مناطق دیگر سرایت کرده است.

البته این موضوع هنوز تأیید نشده است و نیاز به بررسی‌های کارشناسی دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار